Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik met de bekende witte afstandsbediening subpagina's van NOS Teletekst stilzetten?

Sommige pagina's van NOS Teletekst bestaan uit meerdere subpagina's die elkaar afwisselen. Welke knop moet ik gebruiken om de subpagina's stil te zetten zodat ik deze rustig kan lezen?

Picture for question
4 jaar geleden
5.6K
Amadea
4 jaar geleden
Lees de pagina's niet op de tv maar op een internetapparaat. Dan bepaal je zélf wanneer je op het pijltje drukt voor de volgende.
Antoni
4 jaar geleden
Ik vind het toch wel handig om bijvoorbeeld de pagina's met programma-informatie (201, 202 en 203, 220 t/m 249) op de televisie te lezen. Om er daarvoor een internetapparaat bij te pakken, vind ik heel omslachtig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zou met de OK-knop moeten kunnen.
“Bekende witte afstandsbediening”: van KPN.
Ik heb er nooit aan gedacht dat je een subpagina zou kunnen stopzetten.
Zelf zit ik bij Ziggo: daar zit volgens mij geen stopknop op. Maar zodra je aan het bladeren slaat met de pijltjestoetsen, blijft elke pagina wel staan tot je naar de volgende pagina bladert.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb ook deze bekende kpn afstandsbediening en zit er ook mee dat je de subpagina's niet stil kan zetten. Voor zover ik weet. Vroeger had ik een andere afstandsbediening en daar kon het zeker wel bij. Kon je lekker in je eigen tempo lezen. Heel fijn.
Antoni
4 jaar geleden
@SimonV, veel dank voor je antwoord! Ik zocht hier al heel lang naar! Van die witte afstandsbediening wist ik niet dat die specifiek van KPN is. Op mijn witte afstandsbediening is geen merk vermeld.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding