Ik heb een dvd recorder JVC DR-MH300SE/BE met GuidePlus+ systeem. Ineens wordt het programma overzicht niet meer weergeven.

Heb wel eens eerder een storing gehad met de provider. Maar nu is het al dagen niet meer zichtbaar. Heb al stekker eruit gehad, gereset, GuidePlus opnieuw geinstalleerd. Ik weet het echt niet meer en baal er ontzettend van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Controleer eens of het apparaat wel op de goede datum staat.
AWM
13 jaar geleden
En controleer of eurosport nog in de zenderlijst staat. Deze geeft in de meeste gebieden het guide systeem door