Hoe kan je BEINsports of Skysports ontvangen in Belgie?

Ik zou graag voetbal willen kijken met een beinsports/skysports abonnement maar ik weet niet hoe dit moet. Heeft iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6K

Antwoorden (1)

Je kunt op drie manieren kijken als betalende klant, via de satelliet, via een decoder, of via een mobiel apparaat. Via de satelliet gaat de autorisatie vanzelf als je de kaart in de sat-ontvanger hebt gestoken, via een skybox moet je een ID van het kastje sturen naar SKY als je met het internet verbonden bent, en SkyGo is simpelweg inloggen en kijken. Het e.e.a over dit topic wordt eenvoudig uitgelegd op de site van SKY(zie bron)