Kan ik een blu-ray film lukraak uitzetten?

Als ik een blu-ray film aanzet en ik wil hem opsplitsen in twee momenten waarop ik hem wil kijken, kan ik hem dan lukraak (gewoon lomp) uitzetten?
Zoals bij fantastic beasts of harry potter

3 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Dat ligt aan de speler of die de optie biedt of niet. Je zou het moeten proberen (schrijf even op waar je bent gebleven) door een film te stoppen en weer af te spelen nadat je het apparaat hebt uitgezet.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De resume functie wordt niet door elke BD authorer geprogrammeerd op een BluRay omdat het enerzijds een lastig stukje java betreft wat niet iedereen beheerst, en anderzijds is dat alleen de duurdere authoring software zoals scenarist een licentie ingebouwd heeft voor BD-J.
Dus lukraak uitzetten en hopen dat de film hervat op het punt van uitzetten is dus per titel verschillend.