Films met Justin Bieber erin, dat schijnt die doelgroep he-le-maal fan-tas-tisch te vinden!

- True Jackson
- Silent Library
- School Gyrls
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iew, True Jackson, daar krijg ik acuut bultjes van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OH... Justin.... jaaaaaaaa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas op C4th, of je moet voor straf meekijken ( nou ja, het is altijd nog minder erg dan billenkoek )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je laatste opmerking waag ik te betwijfelen.
Op mijn avatar heeft de GGWT Justin weten te verwijderen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom zou zeuren over JB, hij is kan wel zingen, maar goed is hij niet
Kinder films
Zoals Ernst & Bobbie, Bassie & Adriaan, van Studio 100 en disney films
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een beetje afhankelijk van de persoon zelf. Is hij of zij gevoelig voor nachtmerries, snel angstig, etc.
In dat geval zou ik het op 'disney-achtige' films houden. Films voor AL of 6+.
Kun je wel wat aan, dan kun je prima 12+ kijken. Overleg met je ouders wat zij van de desbetreffende film vinden. Zij kunnen vast wel inschatten of je de film 'aankan'.

Ik heb gehoord dat ze bij bioscopen wel aardig streng zijn. Vaak moet je kunnen aantonen dat je 12 jaar of ouder bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KIJK op KIJKWIJZER!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is eigenlijk voor ieder kind anders. Als je van avontuur en geschiedenis houdt is Kruistocht in spijkerbroek een mooie film. Hou je van mysterie dan b.v. Narnia. Eng en spannend is Harry Potter. Veel boeken van Carry Slee zijn verfilmd. Er bestaan ook mooie tekenfilms voor die leeftijdsgroep.
Nog een leuke film is The Borrowers.
George in the jungle als je van humor houdt. enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Disney doet het altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dingen met barbie? Of zijn ze daar dan te oud voor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je een keer met je 11 jarige naar de videotheek gaan en kijken welke films hij/zij leuk vindt. Zo kom je er achter waar hij/zij geïnteresseerd is! Dan kan je ook meteen bekijken of die film niet of wel voor hem geschikt is ( SAW is duidelijk niet geschikt, Pocahontas wel ) Als je twijfelt zou ik hem voor de zekerheid nog niet aan hem laten zien :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snuf de hond, kameleon, spy kids , shrek , cars,aliens vs monsters ga zo maar door