Welke video connector is het kleinste qua formaat/omtrek?

is er nog een videokabel met als connector een stekker die kleiner is dan Mini Displayport? het liefst met 4k compatibiliteit, maar is geen vereiste...

6 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zou kunnen beweren dat (super)MHL (de microUSB kant) de kleinste consumenten 4K-videokabel is. Echter is dat enkel de kant van de telefoon, de andere kant is reguliere HDMI. https://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_High-Definition_Link#superMHL Als kwaliteit geen issue is dan is reguliere composiet-video via tulp nog een mogelijkheid, maar dan heb je te maken met 576i max. Misschien is het handiger om je probleem uit te leggen en om een oplossing te vragen.
macuser2000
6 jaar geleden
ik wil in op de tv in de keuken mijn Humax ontvanger aansluiten, die in de woonkamer staat. aangezien ik de muur niet wil openbreken hiervoor, en een reguliere hdmi kabel zo'n dikke stekker heeft, vroeg ik mij af wat de kleinste videokabel is. (de kast staat ongeveer 8 meter van de keuken af, en de kabel gaat door de kruipruimte heen.)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom zet je niet de humax ontvanger onder de TV en trek je de coax kabel niet door die muur?!
macuser2000
6 jaar geleden
Omdat ik tussen de humax en de tv in de keuken een splitter wil zetten, zodat ik in de woonkamer evt ook nog de humax kan gebruiken.

Het beste antwoord

Er bestaan ook HDMI over netwerkkabel extenders. Utp stekkers zijn eenvoudig aan de kabel te monteren, mocht een utp stekker al te groot zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Zo wordt het wel een dure methode maar het kan wel idd.
macuser2000
6 jaar geleden
dat is inderdaad een goeie. dankje!

Andere antwoorden (1)

Thunderbolt is een hele kleine kabel die tot 8K aan kan !