Vanaf welk moment moet je betalen voor digitenne?

heb de insteekkaart nog niet in gebruik.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je betaalt vanaf het ingaan van het contract, dat staat los van het in gebruik nemen van de kaart. De kaart wordt geactiveerd door een signaal op de te ontvangen kanalen, er is geen terugmelding of de kaart werkelijk gebruikt wordt.Als je de kaart meer dan een maand niet gebruikt dan moet je eerst weer een minuut of tien op een kanaal afstemmen om de kaart te ontgrendelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vanaf het moment dat je smartcard activeert ,zonder activeren heb je alleen ned 1 2 3

als je een pakket besteld hebt is je kaart al geactiveerd.