Ik wil vanaf mijn Samsung s10 Teams streamennaar de smart tv. Hoe doe ik dat?

Ik heb per msil een link ontvangen om deel te nemen

Weet jij het antwoord?

/2500

https://support.google.com/chromecast/answer/6059461?hl=nl Stap 1. Aan de slag De functie voor het casten van uw Android-scherm is beschikbaar op apparaten met Android 5.0 of hoger. Het casten van uw Android-scherm wordt niet ondersteund op iOS- of Windows-apparaten. Zorg ervoor dat u de batterijbesparingsmodus heeft uitgeschakeld op uw Android-apparaat. Als u de batterijbesparingsmodus inschakelt, kan de verwerkingskracht van uw apparaat worden beperkt, wat van invloed kan zijn op de prestaties van de functie 'Scherm casten'. Belangrijk: Het recht 'Microfoon' in de app Google Play-services moet worden ingeschakeld om de functie 'Scherm/audio casten' te gebruiken met Chromecast. Als dit recht niet is ingeschakeld, wordt de sessie voor 'Scherm casten' onmiddellijk beëindigd nadat er is geprobeerd verbinding te maken. Microfoonrechten inschakelen: Tik op uw Android-apparaat op Instellingen . Scroll omlaag en tik op Apps en dan Google Play-services en dan Rechten. Zoek naar 'Microfoon' en zet de schuifregelaar op Aan . Stap 2. Uw scherm casten vanaf uw Android-apparaat Zorg ervoor dat uw mobiele telefoon of tablet is verbonden met hetzelfde wifi-netwerk als uw Chromecast-apparaat. Open de Google Home-app Google Home-app. Tik op het apparaat waarnaar u het scherm wilt casten. Tik op Mijn scherm casten en dan Scherm casten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100