Weet iemand een tv die een lage responsietijd (shooter ps4) die tussen de 200-350 euro kost?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Als je optimale een refresh rate wilt tijdens FPS games. Zou ik voor het zelfde geld een 29 inch monitor kopen. Monitoren hebben over het algemeen een veel betere refresh rate en zijn beter afgesteld om te gamen. Kijk bijvoorbeeld naar monitoren van BENQ
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je reactie ! Dat had ik inderdaad ook ergens gelezen, maar ik zou graag ook tv willen kijken. Ik heb nu een tv met een belachelijk hoge responsietijd waar ik niet normaal op kan gamen..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
de gemiddelde responstijd van tv's ligt rond de 40ms, pas als je richting de high end tv's gaat dan zal je hooguit naar 20ms gaan. Monitoren in dezelfde prijsklasse zullen rond de 1 en 3ms gaan zitten. Wat je wel kan doen is een Tv zoeken die een gaming optie heeft in de instellingen (heb ik om mijn samsung tv, daar kan ik best prima op gamen) misschien heeft je huidige tv dat wel, het kan een aardig verschil maken.