Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gratis televisie kijken naar Nederland 1,2,3 ?

ik heb wel 'ns gehoord dat er een bepaalde antenne is waarmee je gratis televisie kan kijken, naar Nederland 1, 2 & 3 (zonder digitenne of kabelabonnement). Weet iemand hoe dit precies werkt en heeft iemand hier goede of slechte ervaringen mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat via een DVB-T antenne

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTIwMTE2NjU2Mjg=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_init_ipc=X&zhmmh_area_kz=&direkt_aufriss_area=1319502&~cookies=1&scrwidth=1280

http://nl.wikipedia.org/wiki/DVB-T
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt van die usb sticks. gewoon software installeren en dan aansluite. Zelf kijk ik meestal via internet (uitzending gemist) als ik al kijk want meestal zit ik op GV.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk is de usb optie zoals hier al genoemd de goedkoopste oplossing de dvbt zit tegenwoordig ook vaak al in televisie's en beide genoemde oplossingen pakken de vrije digitale zenders uit de lucht,een andere oplossing is natuurlijk een schotel daar krijg je 1,2 en 3 ook gratis en nog een heeeeeeleboel andere zenders zonder vaste kosten alleen de aanschaf is wat prijzig alhoewel je een free to air kastje alleen voor een paar tientje wel op marktplaats ofzo kunt vinden.en als je er wel een paar centen aan uit wil geven koop je een klein vierkant schoteltje met zo'n grote kop erop die straalt 4 sattelieten aan dan heb je duizenden kanalen voor niets,dat heb ik ook, werkt perfect,ik heb ook wel de betaalde kanalen erbij maar voor de kanalen die jij wil ,kan het gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via digitenne kunnen wij gratis op de camping naar nederland 1,2,3 kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding