Wat te doen? Na instellen van universele afstandsbediening floept TV op stanby. De TV gaat nu niet meer aan!

De afstandsbediening automatisch laten zoeken. Als de TV dan uitgaat heeft hij het gevonden. Tot en met het uitgaan van de TV werkte het volgens het boekje en zou de afstandbediening dus ingesteld moeten zijn. Echter toen ik de TV weer aan wilde zetten gebeurde er niks. Ik heb de TV met de knop op het toestel zelf uitgezet, de stekker er uit gehaald, maar hij blijft op standby staan en die afstandsbediening doet niets. Help! Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

TV minimaal 5 minuten uit laten staan, en vervolgens met de hand weer opstarten, dan moet het weer werken. beter is de hele dag. Vervolgens de functies via de hand of code in programmeren. De code finctie is het makkelijkst.

Toegevoegd na 28 seconden:
dag is nacht nu overigens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, hij heeft de hele nacht helemaal uitgestaan. Nu de knop weer ingedrukt en hij staat gewoon gelijk weer op standby.
Op je TV zitten ook knopjes om aan en uit te zetten en van zender te zappen. Als die het ook niet meer doen, zou het best wel eens de toevalligheid unnen zijn dat hij net stuk is gegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de knopjes al geprobeerd op mijn TV. Hij gaat ook gewoon uit en weer aan. lleen als ik hem weer aan zet dan staat hij gewoon weer op standby. En daar komt ie niet uit, daar heb ik toch echt afstandsbediening voor nodig. Nee hij is niet stukgegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit er geen verborgen klepje ergens op je tv, met knopjes er onder? Elke tv zou in principe zonder afstandsbediening te bedienen moeten zijn.