Hoe kan het dat ik op mijn televisie kan zien, dat er op een televisie vertraging is, bij een live uitzending?

Ik keek laatst miljoenenjacht, en zag op mijn televisie dus de televisie van de prijswinnaar. Maar ik zag ook dat zijn beeld vertraging had. Hoe kan dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat het van de camera naar de regie gaat en dan van de regie naar uitzendstraat dan verzonden wordt naar je kabel provider die weer onderverdeeld wijk kasten heeft en dan op je tv komt. De camera bij die man thuis moet eerst zijn beeld weer verzenden naar de regie en dan alle stappen doorlopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat het eerst door allerlei machines bewerkt wordt en ook nog uitgezonden moet worden en dat kost tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de beelden van een live uitzending ,eerst naar de studio gaan.
En daar worden opgenomen.
Hierna gaan ze naar de kijker thuis.
Vorig jaar bij WK voetbal kon je dat duidelijk zien.
Als je naar de Duitse zender keek lag het beeld ,,enkele seconden voor op het Nederlandse beeld.