Guide/EPG van LG Smart TV werkt niet, hoe krijg ik hem aan de praat?

Ik heb een LG 49UF850V Smart TV en de GUIDE-functie (de EPG of electronische programmagids) blijft leeg, terwijl ik wel gewoon alle TV-kanalen kan zien. Ik heb de TV direct aangesloten op de decoderbox van kabelmaatschappij Caiway. Hoe kan ik de GUIDE aan de praat krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (2)

Niet de epg van je tv heeft geen idee welke zender je gebruikt.
Je moet de epg van je caiway decoder gebruiken daar kijk je ook televisie op uiteindelijk
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Door het kastje niet te gebruiken en een CI+ module aan te schaffen en die in je TV te plaatsen.

https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/digitaleapparatuur/cipluscam