Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik TV via de kabel kijken zonder gebruik te maken van Coax antenne aansluiting?

Vreemde vraag misschien. De antenneingang van mijn TV heeft nl een los kontakt. HDMI aansluiting, Scart, tulp werkt wel en ook zit er een sleuf aan de achterkant van de TV. Reparatie kost bijna 100 euro. Is er een andere methode om toch via de kabel beeld te krijgen zonder de antenneingang te gebruiken. Uiteraard met minder dan 100 euro investering.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Media box/decoder ertussen zetten en die heb je al voor een paar tientjes op MP. Verbinding tussen tv en mediabox kan je met HDMI doen. http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/tv-decoders-en-schotelantennes/m966021772-humax-irhd-5000c-in-doos.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Sab Titan 3 combo HD, zo heb je een dvb-t tuner, cable-tuner en satelliet-
ontvanger met PVR functie incl een CI slot, allemaal in hetzelfde doosje
voor +/- 90€, gewoon aansluiten op TV via hdmi of cinch

Toegevoegd na 2 minuten:
cinch = tulp
CI is niet gelijk aan CI+
hangt ervan af welke provider je hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan ik die zo op mijn schotel aansluiten? Is er dan ruimte voor canal digital smartcard?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding