wat is de beste manier om films te streamen vanaf mijn pc naar mijn samsung tv?

ik wil geen NAS aanschaffen omdat ik dat te duur vind. het enige wat ik wil is dat ik via mijn televisie bij mijn downloads kan zodat ik series en films bekijken die op mijn pc staan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

1. Via een directe videoverbinding (HDMI bijvoorbeeld, moet je TV wel binnen een bepaalde straal van je PC staan).
2. Via een mediaplayer met netwerkfunctie. Die sluit je via Wifi of kabel aan op je netwerk en via een videouitgang op je tv.

Toegevoegd na 35 seconden:
http://tweakers.net/categorie/655/mediaspelers/producten/

Toegevoegd na 2 uur:
http://www.samsung.com/us/support/faq/FAQ00072409/102437/UN60FH6200FXZA
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kabel is niet mogelijk, en met de reactie van: ik wil geen NAS aanschaffen omdat ik dat te duur vind, bedoel ik ook: we leven in 2014. ik kan mijn wifi van de tv toch wel verbinden met een pc zonder nog eens 150 euro uit te geven
Ritsuka
9 jaar geleden
maar wifi is alleen voor internet op tv, niet voor je films volgens mij
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke Samsung tv heb je exact? Er is een kans dat de TV een mediaspeler met networkconnect aan boord heeft.