ik heb een utp kabel in mijn kamer maar ik wil op mijn kamer tv kunnen kijken, kan dat en wat s de goedkoopste marnier?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zit bij caiway en heb geen interactieve tv, alleen coax beneden maar mijn kamer is op de eerste verdieping

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gewoon een COAX kabel trekken volgens hetzelfde traject van de UTP en beneden splitten met een fbus splitter? Dat is de meest goedkope en stabiele oplossing op lange termijn. Als 2e zou je een abbo kunnen afsluiten voor Digitenne, geen gedoe met kabel, maar wel maandelijkse kosten... Converters van COAX over UTP geeft alleen maar narigheid.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dan word het meer een kabeltje trekken :(