Handig om bijvoorbeeld een usb-stick met foto's of muziek af te spelen. Zo kan je dus makkelijk media bekijken. Je hoeft geen dvd's en/of cd's meer te branden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Om bijvoorbeeld je camera rechtstreeks aan te sluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kun je allemaal spannende dingen op aansluiten.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OP mijn TV kan je er alleen maar een USB stick op aansluiten. Met daarop de nieuwste firmware. Video gaat alleen via HDMI en PC via HDMI of een videokabel.
Ook je fototoestel kun je dan rechtsstreeks op de TV aansluiten, zodat je je foto's vanaf de TV kunt bekijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms kun je er ook nieuwe firmware mee op je TV zetten als hij kuren begint te vertonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om films van je harde schijf te bekijken , foto's of muziek en om update's mee uit te voeren als er een nieuwe softwareupdate is