Hoe kan ik op mijn SMART-TV een andere account gebruiken van Netflix?

Elke keer wanneer mijn ouders op Netflix gaan via hun Smart TV komen ze automatisch op mijn account.
Nu vraag ik me af, of ik misschien Netflix zo kan instellen dat wanneer ze op hun tv gaan kijken dat ze automatisch worden doorgestuurd naar hun eigen account.
En als dat niet kan, is er een mogelijkheid om account te veranderen op de SMART - TV? (want ik kan het niet vinden)
En de ondertiteling is bovendien daar geel. Is dat ook te veranderen?
Want op de spelcomputer is de ondertiteling gewoon wit.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Nee dat gaat niet
ligt eraan dat tv's van voor dat Netflix verschillende users had de app nooit is geüpdatet dus geen users kent