Wat kan het vreemde geluid zijn van de tv?

Af en toe hoor ik een geluid uit de tv komen dat gelijkt op het geluid dat ik associeer met een onderzeeër. Een korte hoge galm niet luid. Wat kan dat zijn? Een soort sonar in mijn tv??

10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een goede vraag! Op dit moment is de overheid bezig met het gegevens verzamelen van alle burgers om op die manier terrorisme en ander onheil te voorkomen. Ze bespioneren de nietsvermoedende burger door met televisies een radarsignaal uit te zenden die de gehele omgeving van de eigenaar scant. Je snapt dat kwaadwillenden nu geen enkele kans meer hebben! Je mag de stekker niet uit het stopcontact trekken, want dan saboteer je het onderzoek en je maakt jezelf tegelijkertijd verdacht. En geloof me, dat wil je niet!
10 jaar geleden
erotisi
10 jaar geleden
Je antwoord klinkt als een grap. Is dat en kan dat echt zo?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wahahaha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar gelukkig kunnen ze je hersens niet scannen als je een
alu-hoedje op je hoofd zet of als je je televisie onder water houdt.