Hoe moet je een Imac aansluiten op een smart tv?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
wat wil je precies ? als extra beeldscherm ? en wat voor aansluitingen zit er op de tv en imac ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies. Zit er een HDMI uitgang op de iMac dan wordt het heel makkelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De imac heeft geen hdmi aansluiting de tv wel, ik wil het aansluiten om films te kijken op een groter scherm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vooral niet zeggen wat de iMac dan wel voor aansluitingen heeft. Zit er een DP aansluiting op?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als ik verstand had van computers en aansluitingen had ik natuurlijk deze vraag niet gesteld dus ik weet niet of die erop zit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.google.nl/search?q=imac+connections&espv=2&biw=1920&bih=1099&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ElUgVc2BCJXfat_pgegO&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_ Als er een thunderbolt(elektriciteitsymbool) of minidisplayport (scherm met twee streepjes ernaast) opzit dan kan je een dp>hdmi connector gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.janox.nl/Webwinkel-Product-20698547/Mini-DisplayPort-naar-HDMI-kabel.html?gclid=Cj0KEQjwl_6oBRDHxNGz6ueJufMBEiQAvm_k_n0_9WGdOK6iKoCwkx9etnbBbg_bKHQFF1759AJSDnIaAkci8P8HAQ +HDMI kabel en je kan zeer waarschijnlijk knallen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus die kabel moet ik de gat van de tunderbolt stoppen of fire ware?

Het beste antwoord

Dat kan heel simpel met het programmaatje AirPlay dat standaard op je iMac staat. Dan stream je je bureaublad naar de TV, dus als je internet niet zo best is kun je het beste een Thunderbolt naar HDMI (Male) kabel aanschaffen.