wat is het verschil tussen de Samsung UE48H6500 en Samsung UE48H6200?

Wil een nieuwe tv gaan kopen en wil voor de samsung 6 serie gaan.
Nu verkopen sommige winkels de samsung 6500 voor 100euro meer als de 6200 heb op verschillende sites gekeken wat het verschil is maar krijg het niet gevonden. Weet iemand het verschil tussen deze 2?

Toegevoegd na 8 minuten:
Wil een nieuwe tv gaan kopen en wil voor de samsung 6 serie gaan.
Nu verkopen sommige winkels de samsung 6500 voor 100euro meer als de 6200 heb op verschillende sites gekeken wat het verschil is maar krijg het niet gevonden. Weet iemand het verschil tussen deze 2? en is het verschil 100 euro meer waard?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De 62 en de 65 geven aan tot welke serie de t.v. behoort. De 65 zal een enkele functie meer hebben dan de 62. Zo kun je zien dat alles vanaf 55 een smartfunctie heeft.