Heeft het een naam, als er in een aflevering gezongen word?

Bijvoorbeeld bij Phineas en Ferb, zingen ze wel eens een liedje tijdens een aflevering. Heeft dat een bepaalde naam?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Het worden wel comedy-musical televisieseries genoemd. http://en.wikipedia.org/wiki/Phineas_and_Ferb

Antwoorden (2)

Nee, daar is geen speciale naam voor. Het is een televisieserie met liedjes. Als kind keek ik naar Oebele, daar kwamen toen ook al liedjes in voor.
9 jaar geleden
Ik zou zeggen 'Intermezzo' Als ik aanneem dat je de onderbreking bedoelt wanneer tussendoor een liedje wordt gezongen.