Philips ambilight TV, na het gebruiken van DVD speler, video, USB ingang enz. doet TV het niet

Mijn ouders hebben een Philips TV en TV van Ziggo. Als ze bijvoorbeeld een videoband hebben gekeken en ze schakelen dan over op TV, dan doet alleen NL 1 het, de rest van de kanalen geeft 'gecodeerd programma'. We zijn er nu achter dat als je het kaartje er dan uithaalt en er weer in stopt hij het wel weer doet. Maar dit is natuurlijk niet echt handig. Wie weet raadt? de software is al ge-update.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het heeft ruim anderhalf jaar geduurd voordat dit patroon duidelijk is geworden. Verder doet de TV het dus al bijna 2 jaar gewoon goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ouders hebben een ambilight HD TV maar kijken nog videobanden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ze nemen nog op op videoband, want hoe hij de videorecorder in moet programmeren, dat weet mijn vader... ;-)

Antwoorden (1)

Hebben julie het kaartje al geactiveerd via telefoon/website??

Toegevoegd na 1 minuut:
van ziggo uiteraard

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens is het wel zo dat je niet tegelijk digitaal kan opnemen en kijken,met videorecorder.
Dus je neemt digitaal op en kijkt analoog of vice versa
Het kan zijn dat als je opneemt de tv op analoog staat en zo gauw je gewoon tv kijkt hij op de digitale kanaal springt,ned 1, en deze smardcard nog niet is geactiveerd