Hoe kan het dat mijn 200 hertz tv hapert?

Ik heb een nieuwe tv gekocht, maar deze hapert. Vooral bij actiefilms, op momenten met veel actief, verloopt het beeld niet vloeiend. Het is een 40 inch philips.
De tv was niet heel goedkoop ofzo en ik heb goede ervaringen met Philips. Ik snap dus niet waarom deze tv zo tegen valt. Terwijl mijn vorige tv van filips ook zo groot was,

Toegevoegd na 5 uur:
Het is een philips 40pfk5109/12.
Iemand die mij kan vertellen of het nou echt komt doodat de 100 hertz zo laag is? Mijn vorige was ook een philips (wel lcd) met 10 hertz...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zet in de beeld instellingen alle functies uit en ga vanaf daar opnieuw je instellingen goed zetten maar de meeste dungen zullen uit moeten staan voor een goed beeld

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk ligt het niet aan het scherm, maar aan het apparaat waar je de film mee afspeelt. Tenzij je iets rechtstreeks vanaf de televisie afspeelt. Met internetTV kan het ook nog aan je internet verbinding liggen.

Toegevoegd na 5 uur:
Het aantal hertz is niet het probleem, dat is ruim voldoende om zonder haperingen beeld weer te geven.