Waarom zenden ze 's nachts herhalingen op TV uit, en niet overdag? Dan kijken mensen toch eerder? Waar is de tijd met het oude testbeeld van vroeger?

Nou :P?

Toegevoegd na 37 seconden:
http://www.youtube.com/watch?v=zehjrGYYAow

Nostalgie O+

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

dat is gewoon een centen kwestie, als je naar de Duitse commerciële kijkt die herhalen alles van overdag in de nacht inclusief films, zijn het jeugdfilms dan ook nog een keer in de ochtend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet zozeer zodat mensen het programma (nog) een keer kunnen zien, maar meer omdat juist de nieuwe afleveringen niet rendabel zijn 's nachts. Dus dan maar herhalingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt doordat er gelukkig ook nog aan mensen zoals mij wordt gedacht.
Ik vind het immers ook wel prettig dat ik nog naar dwdd kan kijken als ik om 00.30 uur uit mijn werk kom.