weet iemand waar ik boutjes kan kopen voor mijn tv op te hangen ue37es6100 ??

iemand een idee waar ik boutjes kan kopen voor de achterkant van de tv

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Gamma, Praxis, Karwei hebben de M6 boutjes die je zoekt voor je TV. Tip: Niet te lang want anders heb je een zwart schilderij opgehangen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
precies ;-) Die boutjes zitten overigens altijd bij de beugel geleverd. Met een tandenstoker kun je in het gaatje de maximale lengte van de bout bepalen. En ik vraag me af of het altijd M6 is...