Kan ik via Dreambox sat kanalen zonder schotel ontvangen?

Ik heb Dreambox 800HD Se ,is het mogelijk sat kanalen ontvangen zonder schotel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
gvrox
11 jaar geleden
Welke andere manieren had je in gedachte ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je meent het he?
gvrox
11 jaar geleden
@mrTomaat: wie, ik ? Ja, ik wil wel weten wat de gedachtengang achter de vraag is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee sorry de vrager :D

Antwoorden (2)

Nee, het is een satellietdecoder, en die moet je dus aansluiten op een schotel.

Toegevoegd na 52 minuten:
Er is ook niets dat je kunt installeren om dit mogelijk te maken; dat wil zeggen, als dit kon, dan kon het ook op een PC en had je de dreambox helemaal niet nodig. Maar om live TV-signalen van een satelliet op te kunnen vangen heb je gewoon een schotel nodig.
gvrox
11 jaar geleden
Wat ik weet van de tuner dat dit model ook een kabel variant heeft of dat het er al standaard inzit.
Je zou eens de handleiding kunnen downloaden.
Maar ontvangst zonder kabel en schotel is onmogelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen,dat kan met plug in installeren,maar ik weet niet welke!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik jou was zal ik even na een sataliet specialist gaan die dreamboxen verkoopt. Ik denk dat er modules ervoor te verkrijgen zijn .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik jou was zal ik even na een sataliet specialist gaan die dreamboxen verkoopt. Ik denk dat er modules ervoor te verkrijgen zijn .