Home Cinema System aansluiten?

Harman Kardon HS 200 aangesloten op nwe TV (Samsung KTV UE55H8000) geeft bij afspelen van een DVD alléén geluid, geen beeld dus. Nwe HDMI-kabel gekocht...helaas: het euvel blijft bestaan. Wat doe ik verkeerd, wie weet een oplossing? De professionals kijken me alleen met mededogen aan en adviseren me het "nog maar eens goed na te lopen allemaal..." Heb ik dan ook tientallen keren gedaan. Alles loopt/ziet/kijkt/hoort goed, behalve het ontbreken van de beelden bij afspelen van een DVD. Iemand een idee? Met dank, bij voorbaat, TREESi

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

bij je tv kan je proberen:
input/ingang/ingangssignaal -> HDMI (ff kijken welke bijv. 1/2/3)
dan zou die 't moeten doen
dat is de enigste oplossing die ik kan bedenken
je zou eventueel ook aan de verkoper kunnen vregen voor service dat hij/zij het doet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel joostbrandes. Op deze TV kan je idd via de AB de "source" (de HDMI 1 of 2 of 3 etc etc) zoeken, en dat is in dit geval de HDMI 2, maar dat geeft dus geen beeld (wel geluid). Ik heb zeker ook al gewisseld en de kabel op de andere HDMI aansluitingen vd TV geprobeerd. Result.: noppes, nada, niks. En dan blijf ik het dus erg vreemd vinden dat ik wél geluid maar geen beeld heb...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel joostbrandes. Op deze TV kan je idd via de AB de "source" (de HDMI 1 of 2 of 3 etc etc) zoeken, en dat is in dit geval de HDMI 2, maar dat geeft dus geen beeld (wel geluid). Ik heb zeker ook al gewisseld en de kabel op de andere HDMI aansluitingen vd TV geprobeerd. Result.: noppes, nada, niks. En dan blijf ik het dus erg vreemd vinden dat ik wél geluid maar geen beeld heb…