handmatig zenders invoeren op philips tv

ik heb een tv gekocht maar er missen zenders. weet iemand hoe ik het erop moet zetten want als ik menu in typ dan komt er geen menu. kan iemand me alsjeblieft helpen.

Toegevoegd na 19 minuten:
het nummer is 14pt155a

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Selecteer Systeem en druk op om een van de volgende systemen te selecteren:
• Europa (automatische detectie*)
• Frankrijk (L/L-standaard)
• Oost Europa (DK-standaard)
• GB (I-standaard)
• West Europa (BG-standaard)
3. Selecteer Handmatig en druk op om het opslaan te starten.
Wanneer er een programma wordt gevonden, stopt het scannen en wordt de naam van het programma weergegeven (indien beschikbaar). Ga naar de volgende stap. Als u de frequentie van het gewenste programma weet, kunt u deze invoeren met de toetsen 0 tot en met 9.
4. Selecteer Programnr. en druk op een toets van 0 tot en met 9 of op / om het programmanummer in te voeren.
5. Sele cteer Fijnafst. en druk op of op om het afstemmen aan te passen.
6. Selecteer Vastleggen en druk op om het programma op te slaan.
7. Herhaal bovenstaande stappen voor elk programma dat u wilt opslaan.
8. Druk op MENU om af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op menu drukt en er komt geen menu dan is of de tv defect, of je doet iets fout, mocht je alsnog in het menu komen, dan ga je naar installeren (install) en dan naar automatisch zenders zoeken. TOPTIP: koop een digitale decoder,sluit die met scart aan, einde probleem.