Hoe herstel ik beeldinstellingen van mijn tv na aansluiten van een laptop?

Na het aansluiten van mijn laptop op mijn tv zijn de beeldinstellingen van mijn tv veranderd. De logo's van de zenders vallen bijvoorbeeld nu volledig uit beeld. Ik krijg dit niet veranderd via de menu-instellingen op mijn tv. Hoe krijg ik dit weer naar standaard? Mijn laptop opnieuw aansluiten en iets aan instellingen veranderen?

Dank voor jullie hulp,

Groet Wouter

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

gewoon met de beeldverhouding knop
16;9 4;3
Vaak een knop met een vierkant en pijltjes