Ziggo problemen, hoe kan dit?

Ik heb een Ziggo smartcard gekocht voor mijn Sony Bravia toestel, de eerste 2 weken deed hij het perfect alleen zon 20 minuten geleden stopte hij er in eens mee, op de digitale stand. Ik ontvang alleen nog maar Nederland 1 en verder niets. Kan iemand mij helpen? Hij geeft overigens geen foutmeldingen, gewoon black screen.

Toegevoegd na 53 seconden:
Oh nu staat er: De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, dat had ik ook, bel de helpdesk en laat een monteur langskomen

Heb je je smartcard geregistreerd? Het lijkt er namelijk op dat je proefperiode verlopen is. Je kunt je smartcard registreren via de site van Ziggo.

Bronnen:
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/...

Is er een ziggo dicht in de buurt neem gewoon het toestel en de kaart en je tv kabel mee en dan helpen ze je er gelijk mee

Hier komt geen monteur voor ;) als hij dit aangeeft haal dan je Cam ci+ module uit de tv en stop hem er weer in. Vervolgens heb je weer beeld

Dan is hij waarschijnlijk niet geactiveerd, even met de aankoopbon terug naar de winkel. Toegevoegd na 7 minuten: Het is normaal dat de kaart de eerste 2 weken alles weergeeft, dit om je lekker te maken voor alle xtra abonnementen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100