Ziggo problemen, hoe kan dit?

Ik heb een Ziggo smartcard gekocht voor mijn Sony Bravia toestel, de eerste 2 weken deed hij het perfect alleen zon 20 minuten geleden stopte hij er in eens mee, op de digitale stand. Ik ontvang alleen nog maar Nederland 1 en verder niets. Kan iemand mij helpen? Hij geeft overigens geen foutmeldingen, gewoon black screen.

Toegevoegd na 53 seconden:
Oh nu staat er: De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja, dat had ik ook, bel de helpdesk en laat een monteur langskomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je smartcard geregistreerd? Het lijkt er namelijk op dat je proefperiode verlopen is.
Je kunt je smartcard registreren via de site van Ziggo.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dus :) Je hebt een box gekocht en een smartcard, maar daarmee heb je geen abonnement bij ziggo, en dus kun je geen TV kijken. Als het goed is heb je er ook een aanmeld formulier bij gekregen..
Is er een ziggo dicht in de buurt neem gewoon het toestel en de kaart en je tv kabel mee en dan helpen ze je er gelijk mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier komt geen monteur voor ;) als hij dit aangeeft haal dan je Cam ci+ module uit de tv en stop hem er weer in. Vervolgens heb je weer beeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is hij waarschijnlijk niet geactiveerd, even met de aankoopbon terug naar de winkel.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het is normaal dat de kaart de eerste 2 weken alles weergeeft, dit om je lekker te maken voor alle xtra abonnementen.