Wat is de beste (vooral goedkoopste) monitor/TV voor de PS3?

IK wil graag een monitor van ongeveer 27"-32" (het liefst 32" natuurlijk). 3D maakt me niks uit, hij moet in ieder geval 720p zijn (i.v.m. de PS3 die 720p afspeelt) en hij moet een HDMI output hebben zodat ik geen vervelende verlengkabels en adapters moet bijbestellen.
Ik zoek hier wel naar een nieuwe TV/Monitor.

Is dit mogelijk voor onder de €180 en zo ja, waar?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook wil ik graag een zo licht mogelijke monitor/tv. Hij moet namelijk op mijn bureau staan en wel iets te verplaatsen zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hoeft je niet te beperken tot een scherm van 720p. Je kunt prima 720p beelden afspelen op een 1080p scherm. Je hebt dan de keuze tussen zwarte randen, of het beeld uitrekken.

Zie de bronnen voor een overzicht van tv's en monitoren die voldoen aan je overige specificaties.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om de een of andere reden zijn de selecties die ik heb toegepast, niet bewaard gebleven. Maar als je de bronnen opent, dan kun je aan de linkerzijde zelf aan de slag met het selecteren van specificaties.