Watvoor kabel heb je nodig om een laptop aan te sluiten op een televisie?

Toegevoegd na 21 minuten:
Het is een oude tv. Zo'n grote panasonic.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien even handig om te vermelden wat voor ingangen deze tv heeft.
coax okee:)
meer veder?
scart?
VGA?
HDMI
S-video?

Het beste antwoord

DVI -> HDMI
S-video -> Scart
S-video -> RCA
HDMI -> HDMI (vooral nieuwe laptops)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag even uitleg erbij wat er mis is aan deze kabels i.v.m. dat minnetje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onzin min. hier plus van mij, andwoordt is niks mis mee.

Andere antwoorden (3)

dat is een vga kabel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er vanaf wat voor ingangen je televisie ondersteund. Als die HDMI heeft, heeft dat de voorkeur.
Sommige tv's hebben een monitor-ingang, dan kun je de standaard monitoruitgang van je portable gebruiken.

Toegevoegd na 36 seconden:
HDMI heeft alleen zin als je ook een HDMI uitgang op je computertje hebt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor het beste kwaliteit kan je gewoon een hdmi kabel kopen