Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verminder ik het aantal afstandsbedieningen thuis?

3 afstandsbedieningen, 1 van SamsungledTV, 1 van Tele2 decoder(digitaal) en 1 van SAB SchotelAntenne decoder. Ik zou graag mijn Samsung afstandbediening willen gebruiken voor SAB ontvanger. Hoe doe ik dat?

Zie foto: van links naar rechts SAB afstandbediening, Tele2 ontvanger en rechts Samsung afstandbediening.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
845
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Er is geen foto te zien.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan een zogenaamde universele afstandsbediening kopen zodat je er nog maar eentje nodig hebt. Bijvoorbeeld van Philips of Logitech. Nu kost die van Logitech wel zo'n 159,-- dus je kunt ook op kieskeurig kijken voor prijsvergelijking.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ze zijn er ook van 20 euro, en die werken ook prima. Alleen moet je iedere keer als je de AB pakt, op het knopje voor TV , Dedoder of Video drukken om hem om te zetten. Wij hebben een plankje onder de salontafel geschroefd, waar ze samen met de gids liggen. Niemand last van en altijd snel te pakken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Men begint vaak met een simpele van de blokker.
En eindigt met een harmony. Dan is de perfectie bereikt.
Ik heb 3 universele afstandsbedieningen gehad. Steeds een stapje hoger of voor meer apparaten.
N
MoniqueT
10 jaar geleden
Dat is natuurlijk ook een optie! :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding