Als ik mijn ps3 aansluit met hdmi-kabel op de televisie, Sony Bravia,staat er ''buiten bereik'', Help!

eerst deed die het gewoon maar nadat ik hem even op andere tv had en nu weer op de oude ( sony bravia) doet die het opeens niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Je ps3 staat inderdaad ingesteld op de instellingen van de 'gast-tv' om het maar even zo te noemen. Probeer eerst je ps3 via de scart of composiet aansluiting op je eigen bravia aan te sluiten en pas als je beeld hebt, sluit je ook de hdmi-kabel aan. Dan ga je in het instellingen menu van je ps3 aangeven dat je weer je beeld (en geluid) via je hdmi-kabel wilt hebben.

Als het goed is, dan scant ie zelf het juiste formaat en type instellingen voor je tv.

Is dat niet het geval, dan moet je het allemaal handmatig doen, en daarna pas op opslaan drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan het beste de scart en hdmi kabel tegelijk aansluiten op je bravia. Zodra je dan de ps3 aanzet vraagt ie gelijk of je beeld en geluid via de hdmi kabel wil ontvangen. Druk op 'ja' en switch het kanaal naar het hdmi kanaal. Je hebt 30 seconden om deze instelling te bevestigen. Hij vindt inderdaad automatisch de juiste instellingen. Veel succes en speelplezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je oude tv zal een gehogere resolutie gestaan hebben op uw PS3, u moet dit veranderen voor u naar een andere tv hebt met een lage resolutie. Heb onlangs meegemaakt bij een maat