Hoe kan ik mijn tv aansluiten?

Vandaag heb ik een nieuwe tv gekocht, een Philips . Maar nu wilde ik er tv op activeren, maar hoe werkt dit? Er kan een digitale insteekkaart in, maar op de site van mijn aanbieder(online) kan ik hier niks over vinden. We hebben al 2 tv's in huis en die hebben zo'n kastje. Maar ik had op internet gelezen dat je dat niet hoeft omdat er zo'n insteekkaartje ingaat. Hoe werkt dit? En gaat het ook wat kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Philips 32pfl3017 H :)

Antwoorden (2)

Je moet er wel een digitale insteekkaart van de kabelleverancier indoen. De TV levert alleen de DVB-tuner, niet de activatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer gewoon je digitale ativatiepas in je tv te steken. Anders morgen even met je tv aanbieder bellen, of controleren of je tv wel jouw digitale tv aanbieder ondersteund.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie bij BOL dat hij Ziggo en UPC ondersteund.

http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/3/3/4/6/9000000012226433_3.jpg