kan ik beter een salora of een samsung kopen??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijg kippenvel van je avatar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog niet, ik zie het nog.

Het beste antwoord

ik heb zelf 2 weken terug een salora gekocht.
hier heb ik zeker geen spijt van.
voor het geld wat je uitgeeft voor een samsung heb
je bij een salora een tv met dvd speler.
De tv hangt bij ons op de slaapkamer, vandaar met dvd speler gekozen.
salora komt bij philips vandaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Samsung is een B-merk, Salora een C-merk, dus ik zou voor Samsung gaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan wat je te besteden hebt.De Samsung is duurder dan de Salora.
maar Samsung geeft wel een beter beeldkwaliteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook een Salora.
En ik heb er geen problemen mee gehad.
Alleen ben ik 2 x verhuist in een korte tijd, en is ie dus in een busje vervoert, de eerste keer deed ie het nog.
Nu bij de 2e verhuizing krijg ik geen kabelsignaal, maar ik weet niet of dat aan de tv ligt, of aan de kabel.
En eerlijk gezegt mis ik de tv niet, dus ben er nog niet achteraan gegaan, om te kijken waar het aan ligt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik kan trouwens wel op de spelcomputers spelen op het videokanaal, of dvd bekijken via de playstation.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Salora is een B-merk van Philips zoals ze vroeger merken als Aristona ook in onze markt plaatsten. In theorie zitten hier lagere kwaliteit onderdelen in en dat zie je aan de prijs. De service zal onder de Salora BV vallen en hoeft dus niet van Philips kwaliteit te zijn.

Samsung heeft de productie in eigen hand en het grootste deel van het scherm zal dan ook uit Samsung fabrieken komen. Samsung heeft een naam hoog te houden dus je mag er vanuit gaan dat je geen rotzooi krijgt. De service en garantie van Samsung is altijd dik in orde. Als je de meerprijs kunt betalen, zou ik dat dan ook zeker doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Salora was vroeger nokia later werdt dit finlux en nu is het in turkse handen en wordt geproduceert in het verre oosten. Til voor de grap maar eens een salora op en daarna een samsung je zult het verschil gelijk merken. kwa levensduur zal het niet veel uitmaken maar het beeld van een samsung zal wel een stukje beter zijn meer scherpte en meer detail. Samsung dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou voor een samsung gaan.
Goede ervaring mee.