Hoe kan ik mijn laptop aasnluiten op mijn tv?

Hallo,
Ik wil graag mijn laptop zo goedkoop mogelijk op de tv aansluiten.
Aansluitingen van de laptop:
- USB
- VGA
- Dvi

Tv aansluitingen:
- scart
- hdmi
- usb

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er geen HDMI op je laptop zit en wel op je tv, moet je een kabel kopen bij de bouwmarkt die aan de ene kant usb aansluiting heb en aan de andere kant HDMI dan moet het willen heb ik namelijk ook!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan niet en bestaat niet,,,,

Het beste antwoord

Het beste wat je kunt doen gezien je aansluitingen.

http://www.kabeltje.com/video/hdmi-dvi/merkloos-hdmi-dvi
1 van deze kabels is voldoende (DVI naar HDMI)

Zodra je op de laptop de instellingen hebt gedaan moet dit meteen werken.
DVI stuurt overigens geen Geluid over dus een extra set speakers is aan te raden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het hangt af van de videokaart of er geluid bij zit via DVI, of niet. De meeste videokaarten hebben tegenwoordig wel een geluidschip. Je zit dan in de instellingen van Windows een extra videokaart die als uitgangsapparaat je versterker of TV vermeldt.

Andere antwoorden (3)

dat kan je doen door een van de winkel te kopen en dan plug je die in maar dan moet je wel een moderne tv hebben. dus ga naar pc en hoplijk voor je lukt het. veel succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
goeie vraag. kijk maar boven ik heb het antwoord
er zijn diverse usb naar hdmi.
de dvi naar hdmi is een mogelijkheid, maar als je een snelle usb hebt kan je beter voor hogere resolutie gaan.

http://www.allekabels.nl/na/0/1215848/usb-hdmi-converter.html
je hoeft niet perse deze te kopen, maar is meer als voorbeeld bedoeld dat er de mogelijkheid is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sowieso van DVI naar HDMI. Het is afhankelijk van de videokaart in je laptop of daar dan ook automatisch geluid bij zit. Zo niet, dan moet je een extra aansluiting maken tussen je koptelefoonuitgang en je versterker of de rood-witte composiet-ingangen van je televisie en die in de instellingen van je TV inschakelen.

Heeft je tv geen component? Een andere optie is dat je van VGA naar component gaat. Video moet je dan sowieso via de eerder omschreven manier doen. Maar DVI-HDMI is dus het beste.