wat is op dit moment de beste tv voor onder 1000,-? Liefst met usb aansluiting

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ligt er helemaal aan, wat jou eisen zijn. Misschien heb je iets aan onderstaande link. Het is nog wel effe zoeken.....
14 jaar geleden
Bij it's hebben ze uitverkoop op t moment. Ik heb er gezien varieend van €399 tot € 899 met en zonder usb aansluiting. In bijna elka grote stad is wel n it's. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat voor formaat ? Voor een plasma de txp42ga11.
voor een lcd de Philips 37pfl8694 en voor een Led de sharp lc40le705 maar deze ligt rond de 1100. In kleinere maten is de keuze veel groter. Maar dan is de philips uit de 8000 en de 9000 lijn wel het best.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens informeren op mediaspeler, daar zit alles op en aan ;)