welke tv is beter voor xbox360 gaming?

Welke van deze 2 televisies is beter voor xbox360 gaming?
Het gaat mij er niet om omdat de samsung full hd en daarom misschien beter is..
Maar het gaat mij er echt om welke beter beeld geeft in verhouden met alles. want de phillips heeft bijvoorbeeld een snellere Reactiesnelheid bijv.

deze Samsung
http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/samsung/syncmaster_p2470hd/specificaties/885903/
of deze Phillips
http://www.kieskeurig.nl/led_tv/philips/26pfl3405h/specificaties/903022/

Alvast bedankt,
Gr Jordy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De reactiesnelheid is zeer belangrijk bij gamen, ga voor de philips

Toegevoegd na 9 minuten:
Klopt niet hoe minder ms hoe sneller , ik heb even op de link gekeken , dus ga voor de 5ms, hoe hoger hoe trager , verander dit ook even in je antwoord dat de reactiesnelheid beter is bij de samsung.Dus ga voor de samsung (alles is beter)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet zo dat het verschil tussen 5 en 8 ms merkbaar is. De meeste computer-monitoren hebben ook een reactietijd van +/- 20ms en daar wordt prima op gegamed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet twee dingen scheiden. Inputlag en response time. Response time is altijd opgegeven en is onder een bepaalde ms niet meer echt interessant. Bij hoge response time krijg je ghosting. Wat echt belangrijk is is input lag welke haast nooit opgegeven is en alleen bij goede review sites wordt getest. CRT-monitoren worden door sommige gamers nog steeds gezien als de beste monitoren omdat ze de minste inputlag hebben (zo goed als non-existent). Je kan een monitor kopen met hele lage responsetime (5ms) maar met bizar hoge inputlag (+50ms). 20ms is een +/- 1 frame, 60ms is +/-3 frames vertraging. Leuke is dus dat mensen zicg blindstaren op response time en totale inputlag niet vergelijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
reactiesnelheid is tegenwoordig helemaal niet meer belangrijk (omdat alle monitoren allang onder 8ms zitten), alleen inputlag is nog belangrijk dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Display_lag#Display_lag_versus_response_time