Hoe kan ik op TV of via internet naar Amerikaanse televisiezenders kijken?

Wat moet ik doen? Wat heb ik nodig om Amerikaanse zenders te kunnen bekijken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
22.9K

Antwoorden (7)

radeon tv player of sopcast zijn een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De juiste weg moet je kennen, en je moet wellicht een abonnement afsluiten...

Het programma is streaming en je krijgt het vaak niet life, maar je kunt kiezen wat ze aanbieden...

Elk programma voldoet meestal, VLC-player of windows media player voldoen, maar wellicht moet je een custom made speler installeren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de tv kan dat, je dient dan een schotel neer te zetten voor de C-band. Hou er rekening mee dat de schotel minimaal 180 cm dient te zijn. Op internet kan het natuurlijk ook. Is een kwestie van googlen en je vindt genoeg.

Toegevoegd na 53 minuten:
Onzin, je kunt vanuit Nederland zowel noord als zuid America ontvangen als een behoorlijk deel van Azie en Afrika betreft hier als voorbeeld de Telstar 11N
Deze link is gewoon C-band en hier te ontvangen
http://www.loralskynet.com/pdf/T11N_footprint.pdf

En zo zijn er nog veel meer C-band satellieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
De Amerikaanse satellieten zijn niet te ontvangen in Europa.
Ik hoop niet dat de vrager al op weg is naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor :) , ik zit relax op mijn stoel te wachten op de link van je (zie hieronder)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin, je kunt vanuit Nederland zowel noord als zuid America ontvangen als een behoorlijk deel van Azie en Afrika betreft hier als voorbeeld de Telstar 11N
Deze link is gewoon C-band en hier te ontvangen
http://www.loralskynet.com/pdf/T11N_footprint.pdf En zo zijn er nog veel meer C-band satellieten.
AWM
14 jaar geleden
Op die satelliet zit alleen maar meuk en geen grote Amerikaanse netwerken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel kanalen vrij, feeds en betaal (de interessante) maar via het internet zijn er kaarten te verkrijgen zelfs legaal en anders helpt iedere satelliet handelaar je er aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vind je verhaal aannemelijk, en heb geplust. een beetje raar dat je voor een goed antwoord word gemind. tenzij antwoordman je verhaal alsnog kan ontkrachten, moet ie even zijn eerste reply intrekken.
AWM
14 jaar geleden
Intrekken? Moet je eens kijken wat die satelliet zit:
http://www.lyngsat.com/t11n.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb het zelf jaren gekeken, geen probleem zowel analoog als digitaal. Gek op honkbal dus dan moet je wel. Hoe dacht je overigens dat NOS en dergelijke aan alle beelden komen, ook via de C-band. Overigens in de goede oude tijd rond 1992 werden er ook veel Hollywood films ongecodeerd doorgestuurd naar organisaties als toen eselte (of zo iets) voor de videobanden te ondertitelen en copieren, was echt een gouden tijd.
AWM
14 jaar geleden
Ja, feeds kijken is hardstikke leuk.
Maar daar ging deze vraag toch niet over?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals ik net al heb aangegeven je kunt alles ontvangen, gecodeerd dien je alleen een kaart te regelen en dat kan ook legaal.
AWM
14 jaar geleden
Doe eens een zenderlijstje dan. Linkje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar wat ik niet snap, de eertse stelling van antwoordman: "De Amerikaanse satellieten zijn niet te ontvangen in Europa" is een absolute stelling, is dat nou zo of niet. als de nos inderdaad via een amerikaanse sataliet beelden ontvangt is de absolute stelling toch niet staande te houden?
AWM
14 jaar geleden
De op de consument gerichte Amerikaanse satellieten zijn niet te ontvangen in Europa. De NOS heeft zijn eigen feeds.
AWM
14 jaar geleden
En ik wacht nog steeds op dat lijstje....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat bij je eigen atwoord.
AWM
14 jaar geleden
Klopt mijn lijstje? Waar zijn dan al die Amerikaanse zenders?
AWM
14 jaar geleden
En toen was het stil aan de overkant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en wat zijn feeds, gaan die niet via de staliet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag gaat niet over een schotel maar over kijken via internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en via tv. (moest er nog bij). via kabel kan je een paar amerikaanse zenders kijken met een uitgebreider pakket
AWM
14 jaar geleden
Ik wacht nu al 22 uur op antwoord. Zal wel niet meer komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedergeval de grote netwerken zoals o.a. NBC CBS etc. Je dient alleen een kaart te regelen. Kan legaal via het internet of schotelleverancier.
Heel simpel. Ga naar de volgende website en klik op de links naar de USA.
AWM
14 jaar geleden
Via de link webtv.startpagina.nl zijn tal van tv zenders te bekijken. Mogelijk dien je wel via Internetopties de veiligheidsmarge te drukken omdat veelal pop ups worden geblokkeerd. Let wel op wat voor internetabbonnement je hebt. Als je betaalt per Mb downloaden kan het veel gaan kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1339680
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb me vroeger laten vertellen dat door de kromming van de aarde, je geen Amerikaanse zenders met de schotel kan ontvangen. Wel zenders welke van satelliet naar satelliet werden doorgezonden.

Vroeger zendde de VARA (toen ze 60 jaar bestonden meen in) een dag lang Amerikaanse televisie uit. Dat was leuk en dat heb ik eigenlijk nooit kunnen vinden. Ik neem aan dat dat echt consumenten TV was en wij dat hier niet zonder meer kunnen ontvangen?