Kan beetje stof op stekker er voor zorgen dat TV niet meer goed functioneert?

Ik heb dus een TV gekocht bij een kringloop winkel. Hij deed het de eerste 2 dagen wel goed. Maar nu de 3de dag ging het mis. Ik zette hem aan en er kwam wel geluid (namelijk geruis) , maar geen beeld (en als er beeld was dan waren het rare strepen die er niet thuis horen). Toen hebben we hem uiteindelijk uit gezet en hebben we de 2 uiteinden van de stekker even schoongemaakt (d.m.v. wrijven langs t-shirt'je). Toen stopten we hem weer in het stopcontact en nu doet hij het weer. (tenminste hij doet het nu al 3x goed).

Ik moet er wel bij zeggen dat een stekkerdoos IN een stekkerdoos heb gestoken. En toen in de laatste stekkerdoos een stekker van de TV erin heb gedaan. Heeft dit er voor kunnen zorgen dat de TV niet meer goed werkte?

Want ik weet nu niet of ik er mee terug moet of niet. Voor het zelfde geld doet hij het morgen weer niet.

Kan iemand me hiermee helpen. Alvast Hartelijk dank!

P.S. : Ik heb een JVC InteriArt (LCD).

Groeten
Matthijs

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

je kan altijd terug gaan als je er echt last mee hebt.
ik snap ook dat het erg omslagtig is maar als het enige wat je hoeft te doen even de stekker af te stoffen is dat dan echt al dat gezeur waard en voor je vraag ik denk niet dat dit het beeld zo kan vernachelen kan het zijn dat je bij het verwijderen van de stekker uit het stopcontact de stekker hebt verplaatst mischien zat de stekker niet goed in de ingang van de televisie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad erg omslachtig om daarom helemaal er mee terug te gaan.
Maar ik heb de stekker wel 10x er opnieuw in gedaan en hij bleef het maar niet doen. En ik he nu net 1 minuutje geleden weer getest, en hij deed het weer niet. Dus eigenlijk is mijn vraag nu zinloos geworden. Want ik heb de stekker dus schoongemaakt en hij doet het nog steeds niet. Weet iemand misschien wat de oorzaak wel kan zijn? Alvast Bedankt Groeten
Matthijs
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hmm balen net niew tvtje gehaald meteen naar de klote vervelend mischien kan je nog terug gaan als je bonnetje nog hebt ^^)
Met de stroomtoever kan het niets te maken hebben.
Enkel de antenne aansluiting kan het door u beschreven beeld met bijbehorende ruis veroorzaken.