Bestaan er tv's die goed tegen zonlicht kunnen?

Bestaan er tv's bijvoorbeeld om in een veranda te hangen die goed tegen zonlicht en hele hoge temperaturen kunnen?

Het zou ook handig zijn als ik het beeld zelf nog goed kan zien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Tv in de veranda?
Antoni
11 jaar geleden
Dat je het beeld goed kan zien, ja, dat is wel handig bij een tv, haha!!

Antwoorden (2)

Kinytech Industries Ltd, een high-tech bedrijf in guangdong, china, is gericht op de R & D en productie van buiten televisie , buiten LCD-TV, waterdichte lcd producten, superieure onafhankelijk ontwerp en o & o vermogen in hardware en software van waterdichte LCD producten.Met de krachtige steun van de lokale overheid, in aanvulling op het houden van haar activiteiten van intelligente zonlicht leesbaar buiten TV-systeem.

Sinds haar oprichting heeft kinytech beschouwd kwaliteit en eerlijkheid als basis voor de ontwikkeling en innovatie van producten, technologische voorrang als onze bronvan macht, teneinde duurzame ontwikkeling te verhogen van de concurrentiekracht van de onderneming na te streven. Te dien einde hebben we spaarde geen moeite om te investeren continu in productie-installaties, employee benefits en opleiding, werken milieu, enz.

Met onze gekwalificeerde buiten tv en zonlicht-leesbare buiten LCD-TV , waterdichte TV de OEM & ODM zijn welkom, hoop dat er goede zakelijke samenwerking met u in de komende toekomst...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om een tv geschikt te maken voor buitengebruik zijn er nogal wat zaken waar aandacht besteed aan moet worden. De temperatuur (te heet of te koud), vochtigheid, stof, vettigheden en direct watercontact kunnen er voor zorgen dat een tv snel overlijdt.

De Runco CP-42HD en CP-52HD zijn hier dus wel voor geschikt. De aluminium behuizing is volledig gesloten om ‘de elementen’ buiten te houden, en heeft intern een speciaal ontworpen ventilatiesysteem om alles koel te heden. Naast ventilatie heeft Runco ook ‘ThermeCare’ ingebouwd: een interne thermostaat dat een koelsysteem aanstuurt, ongeacht of de tv aan danwel uit staat.
Met al deze maatregelen is zijn de tv’s IP56 ‘weather proof’, wat betekent dat ze zonder problemen het hele jaar buiten kunnen hangen. In de vorst werken de outdoor-tv’s trouwens niet, maar ze kunnen wel temperaturen tot -30°C weerstaan.

Runco heeft wel een aantal goede ideeën om zo’n tv op te hangen: in de tuin, op het tennis-veld, bij het zwembad, patio, barbeque….

Specificaties van de CP-42HD en CP-52HD
•Full HD / 1920 x 1080
•Contrast Ratio: 2000:1
•Vivix Processing RTR™: Real Time Refresh 60Hz panel en verwerking, Vivix 3:2 pull down
•Ingangen: 2x HDMI, 1x Composite, 1x S-video, 2x component, 1x VGA
•Uitgangen Outputs: 1x digitale audio RCA, 1x luidsprekers uit (een losse versterker wordt aanbevolen)
•Discrete IR bediening: bron, aan/uit en aspect-ratio zijn te bedienen via rs-232 of afstandsbediening
•Werkt van 0°C tot 40 °C.

De Runco CP-42HD en CP-52HD zijn verkrijgbaar in 13 verschillende kleuren met namen als “Runco Celebrity”, “Runco Extreme” en “Runco Silver Screen”.

De ‘Climate Portfolio’ modellen van Runco zijn leverbaar voor 6.495 dollar (CP-42HD) en 13.995 dollar (CP-52HD).