Ontvangt de TV alles via VGA input?

Mijn digitale ontvanger moet met een scart-kabel vast aan de TV maar de scart input zit vol. als ik een SCART to VGA kabel in mijn ontvanger aan mijn TV doe, werkt dit dan gewoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat werkt, anders zouden dergelijke kabels niet verkocht worden, en dan is het onzinnig om ze te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat werkt alleen als de TV de resolutie en beeldverversing van een SD videosignaal via de VGA aansluiting accepteert. Check hiervoor de handleiding. Ook het geluid zul je nog apart aan moeten sluiten, dat gaat niet via VGA.
gvrox