Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar verkopen ze de goedkoopste LCD Tv's?

Ik wil een kleine LCD tv kopen, 19/10 inch ongeveer. Iets minder/meer mag ook. Ik heb al wat rondgekeken op internet, maar ik wil dus een goedkope tv. DVD-speler hoeft er niet bij. Is er ergens een (internet)winkel waar je zoiets kunt kopen voor rond de €100???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
569

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Goedkoopste wat ik kan vinden zo ongeveer is 140 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij Wehkamp of Neckerman,die verkopen ook veelal kleine LCD tv"s..
En Blokker wil ze ook wel eens in de aanbieding hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad. Wij hebben deze bij Wehkamp gekocht een grote maar was van iedereen de goedkoopste +
Probeer eens www.centralpoint.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De prijzen blijven wijzigen. Nu is er overal opruiming in de winkels, dus vrees dat het makkelijkste is om naar de winkel te gaan.

Kijk ook eens op ebay daar verkopen ze ook nieuw en vaak ook goedkoop, er staan ook vaste prijzen bij.

expert, bcc, kijkshop, megapool, otto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder de 140 euro die ik net lees bij een reactie hier komen ze niet, maar volgens mij is het wel goede kwaliteit wat ze hebben. Mijn advies is: kijk eens bij bol.com
Bol.com heeft zich wat internet bestellingen intussen echt wel bewezen en is in ieder geval betrouwbaar (vind ik zelf erg belangrijk).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding