Waarom geeft mijn tv na 3 minuten wazig beeld?

tv model37PFL5603D/10
SERIAL NO HJ 2M0906 381205
dit toestel is weliswaar gekocht in 1999 en doet plotseling raar als ik hem aanzet is er mooi beeld en iets daarna helemaal wazig ik heb fabrieks instellingen terggezet ,aan de kleuren gewerkt niets helpt ik ben bang dat ik hem weg moet gooien

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

De handleiding spreekt niet over dit specifieke probleem, maar want een mogelijkheid is een software update. Deze lost veel problemen op. Dit probleem staat er niet tussen, maar scherpstellen zit in bij dit type tv toestellen in de software en niet instellingen of hardware.

Normaal gesproken zou je bij dit soort problemen de tv laten repareren of advies in winnen bij een tv reparateur. Je dient zelf te overweg of vervangen van het gehele toestel goedkoper is dan reparatie met het risico dat het probleem niet hersteld wordt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Waarom stopt de software er dan na drie minuten mee?
Het lijkt mij meer een zwakke tcon printplaat die te warm wordt.