kan ik een dvd speler met hdmi en usb op een panasonic tv met hdmi aansluiten via een hdmi kabel?

lijkt van zelfsprekend maar ik twijfel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan, dat is de bedoeling.

Toegevoegd na 38 seconden:
De USB-aansluiting heeft er niks mee te maken, dat is nooit voor beeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen videobeeld, dat is data. Die data wordt verwerkt door je laptop of je tv en omgezet in beeld. Beeld komt uit: HDMI
Component
Composiet
SCART
S-video Data uit
USB
Firewire
Netwerkkabel Er zijn wel speciale oplossing met speciale USB-monitoren om via USB-beeld te krijgen maar dat werkt alleen op een PC. Ook is de kwaliteit en framerate inferieur aan een echte video-aansluiting.