Is het mogelijk om ondertitels ''UIT'' te zetten?

Gewoon op TV , geen DVD ofzo maar bijv. Comedy Central. Ik vind die ondertitels EXTREEM storend en vroeg me dus af of ik het gewoon niet uit kan schakelen. Ik heb KPN.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met digitale tv van upc is het wel mogelijk.

Het beste antwoord

Nee, die zitten ingebakken, net zoals die vervelende logo's in alle hoeken van het scherm. Het is helaas niet anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De ondertitels bij gewone televisieprogramma's kun je naar mijn weten niet uitschakelen. Wel kan je ondertiteling die beschikbaar is via teletext aan- en uitzetten, maar dat is hier niet aan de orde lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil niet vervelend zijn, maar je antwoord slaat echt nergens op.
je had het beter als reactie kunnen zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie niet in waarom, maar misschien kan jij het me uitleggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je denkt dat het niet kan.
je geeft dus geen antwoord waar de vragensteller iets aan heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg dat het naar mijn weten niet kan. Dat is iets anders dan 'denken dat het niet kan'. ;) Ik weet namelijk vrij zeker dat het niet mogelijk is, maar mocht er iemand zijn die het wel weet (als het überhaupt kan, wat ik dus ten zeerste betwijfel, maar wie ben ik?), dan hoor ik het graag van hem of haar. Mocht blijken dat mijn antwoord incorrect is, zal ik het zonder problemen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw reactie slaat nergens op. Je kunt de ondertiteling niet uitschakelen, dus klopt zijn antwoord toch zeker..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leek mij ook, maar Wow was een andere mening bedeeld schijnbaar. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeg ik dat dan? :D
maar nu stop ik met reacties geven ok?
ik heb meer te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hhaha , hele ruzie begonnen onder mijn vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dit al ruzie noemt... ;)
Nee, die zijn niet uit te schakelen. Ik experimenteer altijd wat met de resolutie om een deel van de ondertiteling weg te laten vallen, misschien eens uitproberen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op sommige zenders is via teletext pagina 888 voor nederlandstalige programma's ondertiteling voor slechthorenden in te schakelen. Als je die Teletekst pagina inschakelt bij een programma dat al ondertitelt is, komt er een zwarte balk over de ondertiteling.
Maar bij Comedy Central hebben ze die functie niet.