Is het zo, dat als je CAIWAY digitale TV heb , je dan niets meer hebt aan je HD recorder ?

Het is wel aangekondigd, maar is dit te omzeilen ? En wat is het alternatief ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je HD recorder wordt niet ineens nutteloos.
Je kunt namelijk nog steeds analoge TV opnemen (zo gaat het hier thuis ook).

Wanneer je digitale TV wilt opnemen, kun je alleen maar dat opnemen waar op je het moment van opnemen (digitaal) naar kijkt. Dat komt omdat je je HD recorder direct moet aansluiten op je digitale decoder.
Je kunt dus niet iets digitaal opnemen van Ned 1 en daarnaast ook nog digitaal kijken naar Ned 2.

Wat wèl mogelijk is, is digitaal Ned 1 opnemen en analoog naar Ned 2 kijken. Of vice versa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal eens met de bovenste uitleg.

een goed alternatief zou zijn ( heb ik ook,en laat cisco en samsung aub achterweeg)

De Humax,waar je digitaal mee kan opnemen en altijd ook live kan pauzeren,zonder aparte aansluitingen