Hoe een tweede televisie aansluiten?

Heb boven een tweede TV staan, namelijk een Medion. Is het mogelijk om zonder kabel deze tv aan te sluiten ( liefst gratis ) zodat ik ook de analoge zenders kan bekijken, eventueel met wifi: maar hoe moet dit dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Neen dat kan niet. Je zult echt moeten bekabelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In tegenstelling tot het vorige antwoord moet ik je vraag met een JA beantwoorden
Natuurlijk kan dat en t werkt ook nog redelijk
Draadloos tv kijken kan al een hele tijd , daar zijn genoeg spullen voor te krijgen
Vroeger ( ja in mijn tijd) was dit nog heel duur, allerwijl kost t geen reet meer
zie bijgevoegde link en ontdek hoe

Succes en veel kijkplezier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan wel degelijk. onder andere het merk Marmitek heeft hier aanbod in, zie: http://bit.ly/Wwqqtl.
Je sluit de zender hierbij beneden aan op de kabel en de ontvanger sluit je boven aan op de Medion tv.

Johan van Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via een HDMI-switch sluit je een 2de TV grtais aan op uw digicorder. Je kunt dan wel niet gelijktijdig kijken.
Bronnen: